Deletedmom4444 ben değil ama eşim çok ağır geçirdi. Temaslı olduğu için temastan 5 gün sonra eşimde hafif halsizlik başladı. Gittik. İkimize de test yaptılar. İkimiz de pozitif. Bende başından sonuna kadar hiçbir belirti olmadı. Eşim sadece halsizdi. Teshisten 7 gün sonra doktor kontrole çağırdı. Gittik. Ciğerler temiz. Hafif geçiyor dedi. Bundan sonra büyük ihtimalle kotulesmezsin 10. Gün negatif test çıkarsa karantinaniz biter dedi. Ama ufak bir değişiklik ozlelikle nefes darlığı öksürük başlarsa beni arayın dedi. 10. Gün sabah eşimde hafif oksuruk başladı. Çay falan yaptım. Akşam üstü nefes darlığı başladı. Doktoru aradık. Hemen acile gelin dedi. Gittik. Eşimin tahlillerde kanında birşeyler çıktı. Tomografi de ciğerlerde yaygın tutulum görüldü. Oysa 3 gün önce çekilen tomografisi tertemizdi. En önemlisi saturasyonu oksijenli 80 idi. Normalde oksijenle 95 üstü olmaliymis. Hatta siz nasıl buraya gelebildiniz bu adam nefes almıyor ayakta duramamasi lazım bayilmasi lazımdı dediler. Oda cigerleirnin kapasitesi yüksek olduğu için kaldırmış vücudu. O akşam yatış verdiler eşime. 7 gün hastanede yattı. Çıktığında saturasyonu oksijenli 90 di. Hala düşüktü ama eşim çıkmak istediği için çıktı. Doktora kalsa çıkma diyordu. Ciğerleri 1 aydan önce kendisini toparlamaz nefes sorunu bir süre daha devam eder dedi. 3 ay olmak üzere covidi gecireli. Eşimin ciğerleri halen toparlanmis değil. O tutulum halen devam ediyor. Öksürüğü ara ara devam ediyor. Çabuk yoruluyor. Bağışıklığı düşmüş hemen hasta oluyor artık. 2.3 haftada bir dahiliyeye gidiyoruz hep. Farklı doktorlara da gittik. Covidin bıraktığı hasar ciğerlerde halen var.