Deletedmom4444 merhaba, çok geçmiş olsun. Pulse oximetre cihazı temin edebilirsiniz. Parmağa takılan mandal gibi bir Cihaz, oksijen seviyenizi ölçüyor. Bazı eczane ve medikalcilerde mevcuttur. Şayet satürasyon, oksijen seviyeniz 92 altıysa acilden gidip bir tomografi çektirmekte fayda var. İnşallah sadece sırt kas ağrısı sebebiyle oluyordur. Allah kalıcı acil şifalar versin.