Zubidubi AAselinAnnesii evet biberonda öyle silikon tarzı şeylerin hepsi öyle almadan üzerine bakın üzerinde bile yazar
Mercimek26 Silikon olandan aldım. Kızım 8 aylık çok seviyor onu. Resmen oyuncağı gibi oldu nereye gitsek onuda götürüyoruz 😂
betulunmevasi AAselinAnnesii benim kızımda emzik almıyor ama silikon meyve emzigini severek kullanıyoruz biberon da almazdi yavaş yavaş alışmaya başladı meyve emzigi sayesinde
_bahar_ AAselinAnnesii ben aldık nerdeyse hiç kullandım silikon olandan bence çok gereksiz ek gıdaya geçince her şey almak geliyo içinden ama sonra bakınca çoğu kullanılmıyor ve gereksiz
Tecrubelianne AAselinAnnesii cocugum olmadan once gormustum dedim ki ne sacma sapan sey boyle daha neler cikicak 😀ama o kadar guzelki cok ise yariyor gercekten filede dişi takilabilir bence silikon kullandim hep.gereksiz diyenler olmus ama bogazina kacmamasi icin gerekli bence
Zlm AAselinAnnesii yani ara ara veriyorum ama zaten sapından bende tutuyorum elmayı dilim kesip yalamasini sagladigimdada ucundan ben tutuyorum