AAselinAnnesii Kızlarrr Meyve emziğini file olandan mı önerirsiniz yoksa silikon mu ? Ya da Gerekli mi kullanılıyor mı yoksa öyle bi iki verşp köşeye mi koydunuz
Sleepwalker AAselinAnnesii Ben cok kullandım silikon olani daha iyi muz koyuyordum elma armut isira isira yiyordu deliklerden pure gibi cikiyor
Zlm AAselinAnnesii fileler yirtiliyo diyolar bende silikon aldım arada meyve koyup kızın eline veriyorum
AAselinAnnesii Zahire38 tamam canım bnmkide emziği bile öğürüyor o yüzden silikon almaz mı ki diyodum
betulunmevasi AAselinAnnesii benim kızımda emzik almıyor ama silikon meyve emzigini severek kullanıyoruz biberon da almazdi yavaş yavaş alışmaya başladı meyve emzigi sayesinde
Msr-tancredi AAselinAnnesii benim oğlan da emzik almaz hayattta ama silikon emzige bayılıyo boş versem bile dişini kaşıyo çok güzel bişey
QueenOfDisaster AAselinAnnesii silikonlu aldım fakat bebeğim hiç sevmedi 1 kere kullandık sadece kenarda duruyor şuan. bebekten bebeğe değişir bir durum bu bence
Zubidubi AAselinAnnesii evet biberonda öyle silikon tarzı şeylerin hepsi öyle almadan üzerine bakın üzerinde bile yazar