ikizlerinannesi2985 AAselinAnnesii canım hiç kullanmadım. Kızım 1 defa kullandı, oğlum 3-4 defa. Silikon olandan almıştım. Yedirebiliyorsan posasıyla yedir meyveyi🥰
Patilimom AAselinAnnesii silikon oioi olanı aldım o kötü çıktı azıcık delik var üstübde bide ağzı kocaman meyvenin püresine ulaşamıyo çocuk atıyo direk. Fileli aldım ebebekten en ucuz olan e bebeğin markasını onu da sevmedi. Herşeyi ağzına sokar o fileyi sokunca bi garip oluyo gerçekten de. Denemek için ucuz olan filelilere bakın isterseniz belki sizinki sever
Zlm AAselinAnnesii yani ara ara veriyorum ama zaten sapından bende tutuyorum elmayı dilim kesip yalamasini sagladigimdada ucundan ben tutuyorum
AAselinAnnesii Zlm bazen bende deniyorum da korkuyorum damağıyla falan koparır mı ki diye Çünkü mememi fena sıktıyor bazen
Zlm AAselinAnnesii bikac kere büyük kopardi aldım ağzından bebekler bizden daha fazla donanıma sahip bu konuda öğürme refleksi onlari kurtariyo tabi yinede dikkat etmek lazim
Youngmom7 AAselinAnnesii bir arkadaşımın çocuğu dişleri ile fileyi yirtmisti boğazına kaçmıştı. Korktum plastik aldım e bebekten memnunuz biraz büyük bebegimin ağzına ama iyi yanı guzl 😂😂
Coala AAselinAnnesii silikon aldım ilk zamanlar kullanmadı istemedi şimdi (13aylık) diş kaşımak için kullanıyor
Esra17 AAselinAnnesii silikon almıştım 2 ay kullandım kızım silikon yerinden çıkarıp duruyor dişlerden dolayı kullanmiyorum
Msr-tancredi AAselinAnnesii benim oğlan da emzik almaz hayattta ama silikon emzige bayılıyo boş versem bile dişini kaşıyo çok güzel bişey