merhabacanim Brutal-Betty günlük bildiğim bi yerden alıyorum sütü 30dk yakın kaynatıp küçük parmağımla 7 kadar sayıyorum elinin dayanacağı sıcaklıkta mayalıyorum üzeri açık şekilde fırında 6 saat bekletiyorum 1 günde dolapta ağzı açık bekletiyorum bu bize yaptığımız çocuklarınkini kavanoza koyuyorum fırında ağzı açık oluyor ama dolaba koyarken kapatıyorum yaş gibi oluyor
Bernayben Brutal-Betty canım ben weewell in küçük olan yoğurt makinesini kullanıyorum çok çok memnunum. Bütün yoğurtlar taş gibi oluyor. Bim in sütüyle bir kere bile tutmadı onu hiç tavsiye etmiyorum. Genelde içim günlük süt kullanıyorum gayet memnunum. Mayalamayı da activia ya da pınar ın denge yoğurdu var onunla yapıyorum.
Agustos19 Brutal-Betty ben süt getirtiyorum köyden bi de mayalamak için bi kaşık köy yoğurdu aldım bi kez myaladığın zaman zaten o yoğurttan mayalamak için ayırırsın hazır yoğurtla yapmıştım bende bi kez tutmamıştı
Papatyag Brutal-Betty ya günlük şişe süt ya da açık süt alıp biodesis marka mayayla mayalıyorum. Sonraki birkaç sefer de o yoğurttan maya ayırıp mayalıyorum. Daha önceden nohuttan maya da yapmıştım ama çok uzun sürüyor o 😬
gulenadam Brutal-Betty wewell yoğurt makinesi aldım dijital olandan. Bim in altın gold doğal sütünü alıyorum bi de Migros’ta büyüyo markası sıvı maya alıyorum kavanozların içine sütü koyuyorum birer kaşık da maya atıyorum makine sekiz saate ayarlı sekiz saat sonra 42 derecede mis gibi yoğurt oluyor tabi dolapta bekliyor önce. Çok koyu olmuyor ama bebeğin yiyebileceği kıvamda tutuyor benimkisi. Daha çok eşim yapıyor yoğurdu çünkğ çok basit makine alın bence
sadelikhuzurdur seydaac Hazır süt ile evde yoğurt olmaz bence. Hazır mayalar var migrosta onlar oluyor.
Magnolina Brutal-Betty görmedim postunu kendim mayaliyorum sütü biraz fazla kaynatıyorum kaynamaya başlayınca kepce ile savunuyorum içindeki su oranı azalsın diye maya kendi kayak eksi olunca sut aldigim yerden istiyorum onlar getiriyor misafir takımının corbaliginda yapıyorum yoğurt u porselen daha iyi tutsun
monalissa Brutal-Betty bimin altın sütüyle, evde olan bir kaç kaşık yoğurtla fırında mayalıyorum, taş gibi oluyor
monalissa Brutal-Betty sütü kaynatıp 47 dereceye gelmesini bekliyorum, fırını önceden çalıştırıyorum, yoğurtları içine koyunca kapatıyorum, 6-8 saat sonra çok güzel oluyor, sonra buz dolabına koyuyorum
Pelloo Brutal-Betty Ben hazır süt almıyorum haftada bir sütcümüz taze inek sütü getiriyor. Bir güzel kaynatıp mayalıyorum 😀 Hatta bebişimin kavanozunun içine vitamin damlatıyorum ❤