Brutal-Betty ben şanslıyım babamın çiftliği var sağılıp direkt eve geliyor onu güzelce kaynatıyorum , tencereden baktığınızda 1 parmak kadar buharlaşması lazım ki yoğurt taş gibi olsun, yani o raddeye kadar kaynatın. Sonra yüzük parmağımı koyuyorum 7. Saniyeye kadar sıcaklığa dayanırsam ısı olmuş demektir. 5 litre süt icin 2 yemek kaşığı ev yoğurdunun katı yerinden tencereye koyup güzelce karıştırıyorum iyice birbirine geçsin diye, sonra onları 5 tane 1 er litrelik kavanoza koyup kapaklarını kapatıyorum, kavanozları sofra bezine güzelce sarıyorum. 5-6 saat sonra kapakları açıp buzdolabına yerleştiriyorum, 7-8 saat ağzı açık dolapta beklettikten sonra kapaklarını kapatıyorum. Taş gibi oluyor