Deletedmom_49 ilknurcumm 🌸
aslında üzülmüyorum çünkü silik otizm olduğu için eğitimle düzeleceğini söyledi hem doktorlar hem öğretmenler. ama insan ister istemez düşünüyor ya düzelmezse, ilerlerse, ileride okula gidemezse falan işte hepimiz anneyiz hepimiz deliyiz çocuklarımıza. inan bunları düşünmekten kafayı yedim artık. aslında mercanla yaşıtı bi çocuk yanyana gelse hiçbir garipliği yok sadece ismine bakmıyor ve taklit yapmıyor ama işte insanın içi içini yiyor 🥺
senin neyin var neye dertlendin çiçeğim