Deletedmom99886 alerjiyi hiç düşünmedim aslında daha önce geçmeyen yaram olmuştu o zaman twst yapıldığında alerjim çıkmamıştı çünkü.
sıcak su ihtimali hiç aklıma gelmemişti aslında çok mantıklı çünkü kış başından beri kaşıntım çok arttı.
silik otizm; otizm belirtileri var ama kesin tanı değil çünkü çoğu belirtisi yok. kızım 19 aylık, ismine bakmıyor, taklit yok, ince motor becerileri yaşıtlarına göre geriden geliyor ve anlamlı kelimesi yok. ama iki cocugu yanyana koysanız kızımda bi gariplik yok yani anlamsız hareketi, anlamsız gülme ağlama gibi durumları yok. rapor cıkardık özel eğitime başladık bu hafta. 2 yıl eğitim alıcak ve %95 düzelme olucak dedi hem doktor hem öğretmenler.
tanısı kalkabilir de çok yüksek ihtimalle.
tv ah benim kanayan yaram. ben çalıştığım için kızım tüm gün tv izledi malesef, sebepte bu zaten. yarım saatten zarar geleceğini düşünmüyorum günlük verimli zaman geçiriliyorsa 🙂
doğuştan değil gibi duruyor kızımınki çünkü 1 yaşına kadar herşeyi normaldi, gelişim testide yapılmıştı hiçbir pürüz yoktu. 14. aydan itibaren fark ettim değişikleri, yaşıtlarına karşı geriden geldiğini