Deletedmom99886 çok teşekkür ederim açıklayıcı yorumunuz için. kızım için endişelenmeyi bıraktım cünkü 3 gündğr çizgi film izlemiyor ve bambaska bir cocuga dönüstü. eminim ki tanısı kalkıcak bu yüzden cok cok mutluyum 😍
bu arada bugün aklıma geldi de; dalinin bebek deterjanını almıstım kızım icin, arkadasım dalin deterjanın egzama yaptığını söylemisti kızıma kullanmamam konusunda uyarmıstı, fark ettimde deterjanı kullandıgımdan beri kaşıntılarım hat safhaya çıktı. deterjanı değiştirmeyi deneyeceğim sanırım o yapıyor 🙂