2prenss_annesieliff_ ReisinKizi h ha bende aynı geçen aylarda sürekli aldım bunda almayacam dayanabilirsen alma kan testi verirsin
ReisinKizi Yade012 olabilir, ilk tam sınav gününe denk geliyordu dua ettim 1 ay Allahım sınavdan sonra oluyum diye şimdi de olmuyorum 🙃
ReisinKizi HicisleriBakani uff çok fena olmuş 😀 istiyor muydunuz peki? kan testinden sonra olanı ilk defa duydum
HicisleriBakani ReisinKizi evet evet istiyordum ama olmaz en az 6 ay demislerdi cunku cok guclu ilaclar ve dogum kontrol hapi kullanmistim ve adet sokturucu icmeme ragmen boyle bir sonuc cikti 😃
Deletedmom0099 ReisinKizi benim çok düzensiz ya 19 aydır düzene girmedi. bazen özür oluyorum 12-13 gün sonra ama geciktiği olmamıştı hiç aşırı tırsıyorum 😂
Duyulurum ReisinKizi Normalde illak ki bazen geciktigi oluyordur. En fazla kac gün gecikti şimdiye kadar?
ReisinKizi Duyulurum doğumdan sonra çok düzenli oldum 3 gün gecikti en fazla. Öncesinde düzensizdi ama o düzensizliğe tekrar dönüyorum sanırım. Çünkü tekrar yaptım negatif çıktı.
Deletedmom0099 ReisinKizi eşim uyuyo uyansın da aldırıcam test, bu strese yüreğim dayanmıyo 😂 haber vericem 😂
Katun ReisinKizi ahah aynı durumdayız😁😁ama ben ilk hamileliğimi adete 4 gün kala öğrendim testte. Şimdi geciktiği halde çıkmadı
Katun ReisinKizi pazartesiye kadar olmazsa kan vericem ama yani bu korunmaya rağmen olduysa ne diyeyim Allahtan😁