Deletedmom0099 ReisinKizi eşim uyuyo uyansın da aldırıcam test, bu strese yüreğim dayanmıyo 😂 haber vericem 😂
HicisleriBakani ReisinKizi evet evet istiyordum ama olmaz en az 6 ay demislerdi cunku cok guclu ilaclar ve dogum kontrol hapi kullanmistim ve adet sokturucu icmeme ragmen boyle bir sonuc cikti 😃
Deletedmom_101 ReisinKizi korkutmak gibi olmasın ama bebeğim 4 haftalık olmuş adetim 5 gün geçikmiş ben tam 5 adet erken gebelik testi yaptım çıkmadı kanda çıkmıştı 🤷🏼♀️
ReisinKizi Deletedmom_101 ya ne kadar çok karışıklık oluyormuş bu test çubuklarında herkes farklı bir şey anlatıyor 😀
Deletedmom_101 ReisinKizi ay evet ben hatta hamile değilim diye çuval çuval odun kömür taşıdım Allah’a bin şükür bişey olmadı 🥰bende isterdim test çubuğunu kocama gösterip hamileyim demeyi ama olmadı 😂
2prenss_annesieliff_ ReisinKizi canım pazartesi kan vericem demiştim ya sabah gittim sağlık ocağına şimdi öğrendim Hamileyim😊ama değerlerin çok düşük dedi ya daha çok yeniymis darısı başına
Deletedmom8453 ReisinKizi Adetimin olması gereken gün test yapmıştım kıpkırmızı çıkmıştı bence daha olmaz