ReisinKizi ben adetimin ilk günü yapmıştım erken gebelik testiyle anında çıkmıştı ama bence bu durum hamile kaldığın günü çok etkiliyor belli ayın başında hamile kaldın belki ortasında ne zaman hamile kaldığını bilmediğin için doktorlarda son adet gününden hesaplıyor bence bir tane daha alıp yapmalısın ben kan verdiğimde değerim 312ydi mesela ki kendimi adet olucak gibi hissetmiştim ona rağmen yapmıştım testi