PurpleTail sizi o kadar iyi anlıyorum ki kızıma hangi biberonu alsam reddetti alıştırma bardağı aldım onu da istemedi. Uykuda veriyorum uyanıyor ağlıyor bu sefer de susturamıyoruz pazartesi işe başlıyorum kızım tam 7 aylık olacak ve ek gıda da kabul etmiyor kilitliyor ağzını. ağlamaktan helak oldum sütüm de az 😥 1. Ayından beri uykuda besleniyor memeyi çok seven bir bebek ama emerken sancılanıyor ve 1 dk olmadan bırakıyor aylardır gitmediğim doktor kalmadı 7 aylık 6600 gr sadece beni daha ne kadar çaresiz bırakacak bilmiyorum işe dönmek zorundayım 😔