milasuna PurpleTail ilk günden itibaren vermen lazımdı 1.5 yıldır evde oturuyorum malesef almayan almıyor
PurpleTail milasuna ilk günden vermek istemedim meme reddi oluşmasın diye açıkcası biberon reddi olacağını da hiç düşünmemiştim
Sumeyyebaglan PurpleTail evet sürekli göğüsten besledim. İlk başlarda meme reddi yaşamamak için arada tek tük kaşıkla mama verirdim daha sonra ek gıdaya geçince artık biberona başlayayım dedim. Be yaptıysam olmadı😫
AYAZIM2021 PurpleTail bende pazartesi işe başlayacağım 6 aylik oğlumda asla kabul etmedi biberonu çok ugrasmama rağmen bende kaşık biberonla buldum çareyi kaşık biberonla içiyor güzelce çok deneyebilirsiniz isterseniz benimkinin markasını atayım size
Yamac18 PurpleTail ben de 5 aylıkken işe başladım .sağdığım sütleri anneme bıraktım o da biberonla verdi. ama benimki ilk önce kabul etmedi ,biberon ağzını keçiboynuzu özü almıştım ona değdirip vere vere alıştı😅
Baranbebek PurpleTail çok teşekkür ederim inşallh bebeğiniz biran önce biberon tutar sizde rahata erersiniz 🥰😊
Tamashaaz PurpleTail valla 3ayinda tamemen biberonu redd etii,Avent killaniyorduk hemde guya en iyisi.Komple memeye daldi biberonu 19aylik hala sevmez
Cansuk Avent aldım kesinlikle istemedim 😂 chicco markanın aldım 2 denemeye içti meme reddi de yaşamadık