5 aylık bebeğim biberonu reddediyor. Pazartesi işe döneceğim ve sadece anne sütüyle besleniyor. Sütlerimi düzenli olarak sağıp buzluğa atıyordum fakat lansinoh ve philips avent denememe rağmen işe yaramıyor.Beni görüp meme istemesin diye babası da çok uğrastı nafile…Taze süt sağdım , komşudan mama da aldım denedim yok olmuyor.
çözümü olan var mıdır? Biberon hiç almazsa nasıl besleme yapabiliriz? 🤔