berna_demir Bacim ALLAH senden razi olsunn.ALLAH ne muradin varsa versin evlatlarindna hep sevindirsin seni in şe ALLAH..🤲❤️Ben duayi okuyodum ama icimden okuyodum uyuturken dişimdan ninni soyluyodum.Zaten cok zor uyuyan bi bebekti.Son 1 kac gundur o kadar cok aglayip uykuua direniyodu ki.Artik psikolojim bozuldu o derece Şimdi yine uyuturken agladi.Birdem aklima geldi sesli okumak ALLAHim mucizeee zikri duydugu an kendi yatti yerine sakin sakin .Gozlerime inanamadim.Bugun ogle sesi kisilana kadar aglayan cocuk 13 dakikada uykuya gecti cook şukur.Cokk cokkk teşekkur ediyorum sana cokk saol.İn şe ALLAH boyle devam ederiz rahatlikla uyur.