berna_demir Pink50 bana ilk önce kayınvalidemin bi komşusu söylemişti amme(nebe) suresinden bi ayet olduğu aklımda kalmıştı ama hangi ayet olduğu aklımda yoktu hep söyleyim de sorsun kayınvalidem diye düşünürken internette denk geldim okuyorum ve işe yarıyor çok şükür 🤲🏻
Pink50 berna_demir evet dualar başlı başına bir etken zaten heleki gönülden inanarak yaptin mi etkili oluyor
berna_demir Gelincik06 normalde kızım uyurken hepsinden 7 kere ayetel kürsi,Fatiha,ihlas,nas,felak okuyup dua edip son kez Fatiha okuyup bırakırım kendim de uyurken aynı şekilde evimizi Rabbim korusun diye okuyorum ☺️
berna_demir Mayisannesi34 böyle anneleri gördükçe çok özeniyorum bende ama o kadar aktif olamıyorum bazen telefon nerde onu bile bilmiyorum 😂😂
Mayisannesi34 berna_demir aktiflikten ziyade kendisiyle çok yakın oturuyormuşuz 😅 denk gelince arkadaş olduk darısı başınıza inşaallah 🥰
Passionis berna_demir 2 saat sonunda anca şimdi uyuttum yeni gördüm, yarın mutlaka okuyacağım. Yer gök dua, Allah razı olsun sizden de 🤲🏻♥️
Ktuna Size komik bir şey anlatayım duayı görünce aklıma geldi. Ortaokul son sınıftayım. Bi teyze bana demişti ki bu duayı kime okursan üflersen uykusu gelir. Okulda ders anlatırken öğretmenlere okuyup üflerdim uykusu gelsin ki dersi erken bitirsin diye 😂 kafam nasıl çalışıyormuş o zaman bilmiyorum 😃
berna_demir Ktuna bunu öğrenip de öğretmenlere uygulamak 😂😂😂 ay beni bi gülme aldı sizi tanımıyorum ama gözümde öyle bi sahne canlandı 😂 çok yaşayın siz ❤️
Pembebeyzmavi berna_demir çok saçma bişey sorsam😂🤦🏼♀️ Sesli mi okuyorsunuz bebeğin duyacağı şekilde yoksa içinizden mi? Birde başında besmele çekliyor mu?
berna_demir Pembebeyzmavi yaaa neden saçma olsun ki 🙈 gündüzse sesli de okuyabilirsiniz bence hem kulağı aşina olmuş olur.. Fatiha’ların her birinde besmele çekiyordum ama sureyi okurken çekmediğimi fark ettim sayenizde ama bir fikrim yok beslemesiz de okunur mu ki acaba