Mutlaka tahlil isteyin benim bebeğim de anlattığınız gibiydi hiçbirşey yemiyordu yemeyi geçtim düzgün emmiyordu bile derken kilo vermeye başladı ben bu arada üç kere takipli olduğumuz doktora götürdüm kilo verdiğini görmesine rağmen dönem dönem olabilir dedi gönderdi herseferinde. Sonrasında dayanamadım baktim olmuyor aldım memlekete götürdüm bebeğimi orda araştırma hastahanesinde tahlil yaptılar ve durumunun ciddi olduğunu söylediler. Beslenemediği için değerleri alt üst olmuştu yavrumun 😔 akabinde 6 günlük yatış verdiler takibe aldılar değerleri normale dönünce taburcu olduk. Sizi korkutmak istemem ama ben çok pişmanım hemen başka bi doktora goturmedigim için bana ders oldu artık bir doktorla sınırlı kalmıyorum umarım dişten ya da enfeksiyondandır telaşa kapılmayın ama vakit de kaybetmeyin 🙏 bu arada bebeğiniz çişini yapıyor mu ? Benim kızım sabahtan akşama kadar bir kez bile çişini yapmamıştı benim kırılma noktam orda oldu zaten