Kızlar oğlum çok iştahsız ne süt içiyor ne yemek yiyor kaç gündür aç duruyor. Kakasını da yapmıyor. Acile götürsem bişey yaparlar mı? Kendi doktoruna sıra alamadık çok dolu. Hiç keyfi yok oynasın evi dağıtsın istiyorum ama yok. 😔 Yardımcı olur musunuz?