İdrar yolu enfeksiyonu kabızlık ve iştahsızlık yapıyor diye biliyorum kabızlıkta idrar yolu enfeksiyonu yapıyor. Eğer çok halsiz sürekli uyku hali olursa yine acile gidin eğer Dr demezse siz diyin idrar tahlili alabilir misiniz diye ben hep kendim istiyom hatta bikere o kadar enfeksiyon ilerlemiş ben demeden Dr göndercekti beni sonra hastaneye yatırdılar inşallah sizin kötü bileti yoktur