Ikrazumra19 Birkucukeylulmeselesi bizde ayni dogudayiz ev bulamayinca kaloriferli tuttuk mecbburen cok zor ya
Birkucukeylulmeselesi Ikrazumra19 siz kömür aldınız mı canm ne kadar ödedinz ayıptır sorması biz 6 ödedik bide aylık 250 yakıcı parası var
Biricik_11 Birkucukeylulmeselesi Kesinlikle doğalgaz daha uygun olur bizim kömür alma derdimiz yok devlet veriyor
Birkucukeylulmeselesi Biricik_11 canım bizimki kömürlü kalorifer 6 küsür ödedik her ay 250 de yakıcı parası ve şuan aldığımız kömür 20 bin miş yani seneye burda olsak net o parayı isterler diyor eşim doğalgaz ayda ısınmamıza 250₺ kesse yeter biz bide su ısıtıcaz diye elektrikten yiyoz termosifon var e tüp desen ayrı ama doğalgaz öyle mi hepsi içinde
Birkucukeylulmeselesi Katun sobayla mı ısınıyorsunuz canm bizimki de kömürlü kalorifer 6 küsür ödedik aylık 250 de yakıcı parası doğalgaz yine her türlü karlı buna göre
Birkucukeylulmeselesi Teemo07 valla öyle herşey ekstra ekstra pahalı memleket imize göre hesaplıyoruz ekmek oralarda 1,5-2 iken burda 3,5 tu e günde 2 yiyoruz 7₺ gidiyor ekmeğe fazlası olmadığı sürece😂ekmekte yedirtmiyorlar ağız tadıyla yemin ederim korkarak yiyorum
Teemo07 Birkucukeylulmeselesi öyle valla malesef. Ölelim geberelim istiyorlar herhalde artık anlamadım.. 2 aydır 350 TL elektrik faturası geliyor. Hiçbişi yapmıyorum da..
Birkucukeylulmeselesi Bluebirdmoms28 oha ciddi mi bu elektrik olayı herkese farklı olmuş ve çok yansımış bize 200 civarı fark geldi milleti duyunca şükrettik yine
Bluebirdmoms28 Birkucukeylulmeselesi klima dışında elektrik yakacak bişi yapmadık doğru düzgün fırın bile çalıştıramadık, hakkımızı helal etmiyorum, diğer ay tam 30 günlük gelicek düşünemiyorum, haram zıkkım olsun hakkımıza girenlere
Birkucukeylulmeselesi 1balkizannesi yok bacım yok doğuda askere memura ne kadar fazlaya itelersek o kar diye düşünüyorlar galiba bilmiyorum iki poşet alıyoz 400 ödüyoruz yemin ederim markete çıkmak istemiyorum
Birkucukeylulmeselesi Bluebirdmoms28 vay halimize 😢desene 2-3 katı gelir fatura ablamlar da klimayla ısınıyo 800 gelmiş size o kadar az zamana 600 şaşırtıcı gerçekten kafalarına göre ekliyorlar eminim artık
Dmrcnn Birkucukeylulmeselesi 1yıl önce 80tl ye almıştık eşimle şoka girmiştik bi tüp nasıl 80tl olabilir oha fln diye🤦🏼♀️ 1yılda yapılan şu zamma bak tam ağlamalık
Bluebirdmoms28 Birkucukeylulmeselesi aynen öyle bide asgari ücretle çalışıyor eşim ay sonu gelmeyecek napıcaz kara kara onu düşünüyoruz
Birkucukeylulmeselesi Bluebirdmoms28 Allah en çok sizin yardımcınız olsun canım biz bu maaşla geçinemiyoruz asgari ücret le geöinene helal olsun diyoruz gerçekten hoş ne gelirse o gider hesabı bizde onu harcıyoz kredi vs ama işte yine de zor
Ayazmom1 Birkucukeylulmeselesi inanın herşeye zam gelmiş insan aklıyla dalga geçiyolar resmen ya ölüp kurtulalım yada sesimizi çıkartalım böyle devam etmiyor cidden bebek bezi maması bi ihtiyaç ama her ay zam geliyor parası olmayan nasıl alacak bunu umarım hakkımızda hayırlısı olur
Birkucukeylulmeselesi Ayazmom1 beze geçen gün 600₺ ödedik maalesef 2 ay gider o da mamayıda erteledim artık büyüdü diye almadım düşünün
Birkucukeylulmeselesi Ikrazumra19 bizde 6000 canm bide aylık 250 yakıcı parası salaklar az almış geçen sene de aynısı oldu alalım dediler 1 tonu 6-7 bin diyo eşim aldığımız yerden yine kimse istemedi ailemin yanına gidicem söndüğünde martta sönecekmiş
Portakal Nediyebilirimki 5 aydır kullaniyor musunuz yani tüpü. Ya bizimki neden 3 ay bile dayanmıyor anlamıyorum