Deletedmom0099 [silindi] lazere gidiyorum tamamen bitmiyo ama cok azaldı ve 2-3 ayda bir gidiyorum eskiden her hafta alırdım
Sevde123 [silindi] iğneli epilasyonu tavsiye ederim biraz acılı ve masraflı birşey ama kesin çözüm en azndan lazer gibi sonradan çıkma ihtimali yok
Yusufeda [silindi] cnm igeneli lazer dakka hesabi 1 dakikasi 4 tele bizim burda ben ilk gittiğimde 50 dakkasina 200 tele verdim ama 6 7 gün oldu hala tüyler cikmadi inan yeni yeni cikiyorlar
Pamugunannesi Yusufeda igneli acitiyormu canim ya ,ben doğumdan önce nirmal5lazere gtmistim hamile kalinca gdemedim ,bende ankaradayim yer arastryodum aslinda ama igneli cok acitiyor diye biliyorum
KaktusSeverAnne_11 [silindi] https://instagram.com/kalicimakyajkudretayyildiz?utm_medium=copy_link Etimesgutta çok iyi yorumları felan bende Ankara Sincan da oturuyorum baya oldu fiyat sormuştum ama şu an aklımda değil bende gitmek istiyorum gitmek nasip olmadı siz bı sorun isterseniz iğneli kaderde yapıyor diye biliyorum
havana1 [silindi] Alırsan çoğalır.Yaşamış biri olaraktan söylüyorum 😁Lazere gidiyorum şu an. %100 bitmeyecek biliyorum ama incelip azalması da yeterli benm için azmdan sürekli almama gerek kalmaz
Oznur_0708 [silindi] lazere giden çoğu insanın bitmiyor yüzdekiler iğne lazerine gitti yengem hala aynıydı buz lazere giden arkadaşım hala aynı duruyor aile dostumuzda aynıydı bence çözümü yok yüzdekilere