[silindi] Kizlar anlim da ve çene bölgemde killar var böyle siyah siyah bu ağda bantlariyla alsam çoğalır mi azalır mi
NurY [silindi] yüzümü kopmle alıyorum sevmiyorum yüzde kıl . incecik görünmeyecek şekilde olsa almazdım ama görünüyor yani tertemiz oluyor kaymak 🙈😄
Kustuyu95 [silindi] benim de var aldiriyorum kuaforde cogalmiyo ama aldikca sertlesiyo gibi oluyo yaksasik 5 yila yakındır aldiriyorum benim cene kismimda çok malasef
Deletedmom0099 [silindi] lazere gidiyorum tamamen bitmiyo ama cok azaldı ve 2-3 ayda bir gidiyorum eskiden her hafta alırdım
[silindi] Ya da sizler ne ile alıyorsunuz bıyıklarımı iple alıyorum ama dediğim yerleri alamıyorum ip ile
Yusufeda [silindi] cnm igeneli lazer dakka hesabi 1 dakikasi 4 tele bizim burda ben ilk gittiğimde 50 dakkasina 200 tele verdim ama 6 7 gün oldu hala tüyler cikmadi inan yeni yeni cikiyorlar
dinle_beni_bi Üstte kalsın. Bizde bilgi edinelim bu sayede. Ben de aynı şeyden muzdaribim. Almaya korkuyorum ama almayınca da hoş olmuyor. Elmacık kemikleri min ve alnimda var
[silindi] dinle_beni_bi offf sormayın ya elmacık kemiklerim ve çene den kulak hizaya kadar siyah killar var artık tüy olmaktan çıkmışlar resmen
NurY [silindi] hayır ağda yüzümü soyuyor çok tahriş ediyor bide kıpkırmızı oluyor ve her bölgeyi almıyor
Kustuyu95 [silindi] azalma yok işin açığı aynısı geri cikiyo sir agdayla aliyo kuaförüm bir iki ay goturuyo