Bademmmmmm yani herkeste olucak veya olmucak diye birsey yok kuzum Allah gostermesin belki bu zamana kadar o cocuklarda olmadi ama bundan sonra olmayacagi ne malum kendileri bilirler herkes kendi evladindan sorumludur. Evet yuksek ucretleri malesef ama evladimizdan kiymetli degil biz 2.ci doz da ailelerimkzden yardim istedik yari parasini benim ailem yari parasini kaynanamlar vermisti mesela Allah razi olsun. Hani maddi guc olmayabilir ama bir sekilde bir yol bulunup yaptirilmali diye dusunuyorum bu asilari cunku evlatlarimiz o hastaliga yakalanirsa o sakindigimiz para cocugumuzun sagligini geri getirmicek malesef. Bence o arkadaslarin oyuzden yaptirmadilar. He birde cocugun yasina gore doz sayisi farklilasiyor benim kizim 3 aylikken basladigi icin erkenden oldugu icin her iki menenjitte 3 doz toplam 6 doz asi oldu. Ama sanirim emin olmamakla beraber 1 yas sonrasi bebelere tek doz yapiyormuslar.