Bademmmmmm gece gündüz karışmış bizde bile gece uyumayıp gündüz uyusakta uykumuzu alamayız o yüzden önce uykusunu bir düzene sokun menenjit ciddi bir hastalık allah korusun nereden bu aklınıza geldi dediğim gibi menenjitte keskin belirtiler vardır en başta ateş inleme baygınlık ve bıngıldakta şişme menenjit allah korusun olsaydı belirtiler 1 2 gün içinde çıkardı benim oğlum gündüz doktora 40 kontrolüne gittik gayet iyi dedi doktor gece 37.5 ateşi çıktı ben doktora gidelim yeni doğan yüksek ateş dedim büyükler kızdı 37.5 ateş mi dedi ve oğlum sürekli ağlıyordu dokununca canı acır gibi ağlıyordu inlemeye başladı vücudu zaten damar damar damar kızarıktı ben sabaha karşı en son aldım sizi dinlemicem dedim eşimle gittim hastaneye sonuç yenidoğan sepsisi ve menenjit belden sıvı alındı öyle tanı kondu hastanede yarı baygın haldeydi vücudundaki kızarıklıklar morarmaya başlamıştı