Alpingo Bademmmmmm yine de doktora götürün ama illa memede uyucak diye bi durum yok,bence cok uzun süre ayakta kalıyor yoruluyor o yüzden sızıyor
petitonunannesii Prensimmm52 Benim oğlumda 44 günlük menenjittrn şüpheleniyorum doktorlar ateşi arada yükseliyor 38 oluyo ve gözlerini açınca boş boş dalıyor aynı zamanda ishal ve iştahsızlık var ve covid sizin oğlunuz iyileştim belinden sıvı mi aldılar belirtileri nelerdir çok korkuyorum
Prensimmm52 petitonunannesii allah şifa versin evet belden sıvı alındı menenjit dediler 10 gün yattık hastanede bizde ateşi çıktı sonra vücudu damar damar kızarmaya başladı ardından hassasiyet oldu vücuduna dokununca acımaya başladı sanırım çünkü ağlıyordu dokunduğumuzda ağlamaktan sesi kısılmıştı bıngıldağını kontrol edin şişme var mı iştahsızlık tamamen emmiyor su içmiyordu yarı baygın haldeydi gözlerini arada açıyor kapatıyordu kuzum benim inliyordu 😭
petitonunannesii Prensimmm52 peki iylesti mi suan nasıl belden sıvı alma işlemi çok riskli çok korkuyorum ve ne kadarlıkti oğlunuz
Prensimmm52 petitonunannesii 41 günlüktü bizimde daha o gün 40 kontrolüne götürmüştüm doktoruna o gece ateşlendi belden sıvı alımı riskli diyorlar benim halam 30 yıllık çocuk hemşiresi bana riskli ama eğer yaptırmazsanız menenjit ise doktorlar ona göre bir tedavi yapamaz genel bir enfeksiyon tedavisi yaparlar bu da menenjite fayda etmez ve menenjitte basınç oluyor bıngıldak şişiyor o basınc azalıyor sıvı alınırken yani bir yandan da iyi ben kesinlikle aldır doktorlarda ons göre hemen tedaviye başlasınlar derim vakit kaybetmeyin dedi biz imza attık 10 dakika falan sürdü işlem bir saate yakında yoğun bakımda tuttular kalp atışlarını solunumu takip etmek için sonra normal servise çıktık bol bol emzir ve su ver dedi doktorlar
2guzelinannesi Bademmmmmm 15 aylik kizim 4 saatten fazla ayakta aklamaz cocuk yorgunluktan uyukluyor gunde 2 kere uyumasi gerke menenjitte ates olur bingildak siser
MesNes Bademmmmmm 6-7 saat ayakta kalmamalı benim oğlum 17 aylık o bile halaçok zorlanır 6-7 saate Sadece 3-3,5 saat uyanık kalmalı. bir tek uyku menenjit belirtisi olacağını düşünmüyorum Allah korusun çok daha ağır belirtileri var
Prensimmm52 petitonunannesii evet o işlem olmadan tanı koyamıyorlar bulgular tamamen menenjit gösteriyor dedi doktorlar ama menenjitinde çeşitleri var ona göre antibiyotik veriyoruz dedi 2 gün sonra çıktı sonuçlar 2 gün genel antibiyotik tedavisi verildi sonra 3 tane 2 si damardan birini şırıngayla şurup olarak ağızdan verdik antibiyotik bitince serum veriyorlardı devamlı serum takılıydı profesör geldi saat başı emzir zorla emmek istemez dedi emzirdikten sonrada içtiği kadar su ver dedi ben ishal oldu kusuyor dedim kussun ne kadar sıvı alırsa o kadar çabuk atacak dışkıyla dedi çok şükür 5. Gün artık baya keyfi yerine gelmişti işitme testine gönderdiler geçemedi sonra bir odaya soktular kutu gibi orda da baya zorlandı doktor test sırasında 1 kulakta işitme var 1 kulakta yok ama hareketten de olabilir menenjitten işitme kaybı da olabilir takip edilecek dedi çok şükür ilerleyen aylarda işitme testini geçti 2 yaşına kadar nöroloji enfeksiyon kbb kardiyoloji de takip edildi şuan 2.5 yaşında maşallahı var bir sorunu yok ama ilaçlara karşı hassasiyeti oluştu her antibiyotiği kullanamıyor ağrı kesici şurup bile çok fazla veremiyoruz dışkıda kan oluyor karaciğer enzimleri yükseliyor ama beyin gelişimi olarak allaha şükür bir hasar bırakmadı 🤲
petitonunannesii Prensimmm52 oğlum suan kovid ve şikayetlerimiz ishal ara ara ateş yükselmesi sonrasinda üstünü felan açınca ateşi düşüyor en fazla 37.9oldu ateşi üstünü çıkarınca düşüyordu emmiyordu sürekli uyuyordu suan 2 gündür hastanedeyiz genel antibiyotik veriyorlar emmeye başladı ateşi hic çıkmadı bugün ama çok dalıp gidiyo ve doktorda bu dalıp gitmesinden supheleniyo sadece bu belirtilerle yinede sıvı aldirmalimiykm
Prensimmm52 petitonunannesii bence aldırın en azından allah korusun ilerlemeden en azından tedavi edilir eğer menenjit ise
GzmmK Bademmmmmm aşılarını yaptırdınız mı? Birde bence direk doktoru ile görüşün derim. En doğru bilgiyi verecektir
Ada_Deniz Bademmmmmm bence bir doktora götürün menenjitte ateş oluyor ama belki başka birşeydir telaşlandırmak istemem ama bilemedim.