gzm_42 aynen bende o kadar paronayaktaydım ki 1 hafta oldu beyin tümörümü aldırdım ve sonuç bekliyorum o yüzden olacağı varsa oluyor şuan iyiyseniz bu düşünüp mutlu olmaya şükretmeye bakın başınıza geldiğinizde toparlanamıyorsunz ☹️😓rabbim şifa versin üm kullarına tüm şifa bekleyenlere