Kızlar ben tam bir panik atak hastasıyım. Sürekli ay ben de ya şu hastalık çıkarsa diye kendi kendimi yiyorum. Nerdeyse her ay kan tahlili veriyorum daha 2 günce meme ultrasonu çekildim 2 ay önce beyin MR ı falan ufacık koltuk altım ağrıyor diye acaba kanser miyim diye düşünüyorum. Doktor ufak bir lenf nodülü basit birşey dedi ama yok içim rahat etmiyor var mı aramızda böyle benim gibi olan