ecosummm ben ve bazen hayatı yaşayamaz hale geliyorum.ama bu bende ilk bebegım den sınra oldu sezeryan sırasında myom varmıs o alındı haberın yoktu daha sorna ben araştırma yapa yapa kafayı yedim tabi. Sonra 32 kiloya yakın kılo verdım diyetle 14 15 yasındaki kiloya kadar geldım ve hiç bilmedim kemik çıkıntılılarnı kafaya taktım bunun için gittin ama röntgen istediler vermedim hamiyelim. Diye. Kafamda kemik çıktısı his ettım kılo verdikten sorna kalsiyum fazlalığı ımıs. Boynumda bir sürü lenf bezi var hepsi şiş dr enfeksiyon sonucu dedi ama içim hale rahat degıl tiroit nodül ü üst sınırda ımıs bunu da lenflere bakarken öğrendim kaç gündür inetnetten Troit bakıyorum dr normal demesine ragmen. 2 cı dogumdan sınra keısnlıkle Allah izin verirse genel bir tarama dan gececğim bende ansızın çıkan seyler benı bu hale getirdi bide annelik lohusa psikolojisi ile kaldı ama hayatı bazen olan akısına bırakamıyorum. Mutlaka bir psikolojik destek alcam Allah izin verirse en kısa sürede