Minisin_annesi belki yaşadıklarınızdan ötürü böyle söylüyorsunuz fakat iki kere devlette doğum yapmama rağmen, doktorlarım istersen bebeğine hemen kavuşturalım, normal Doğumdan korkuyorsan sezeryan günü verelim dediler.Ayrıca bebeğiniz dört kilo üzeri ise sağlık sorununuz varsa zaten böyle bir ısrar yok artık.Biraz şans işi.En iyi özel devletten kötü, en iyi devlet hastanesi de en kötü özelden iyi olmayabilir…