Özel de yaptığıma o kadar şükrediyorum devlette illa normal doğum olcak yok yapamam diyemezsin.çok yakın bi arkadaşıma zorla normal doğum yaptırdılar bebek oksijensizlikten selebral palsi geçirdi.kim verecek bunun hesabını hiç kimse.her hastane böyle değil ama Maalesef çoğu böyle ve çok vaka var bunun gibi