Waffle özelde zaten öyle yüksek bir meblağ istemiyorlar ki. Her hastaneye göre değişen bir şey. Ben 2020de özelde doğum yaptım 2,5 bindi. Bunun için çok paramızın olmasına gerek yok diye düşünüyorum tercih meselesi🤗
düşük yaptığım zaman acilden giriş yapmama rağmen su gibi kanamam varken sıra var muayene hastası gelsin deyip beni ağlata ağlata beklettiler davranışları hiç ama hiç hoş değildi ambulansla gitmiştim. Tiksindim resmen o doktorlardan Allah’a havale ettim. Tabi her devlet hastanesi için de geçerli değil bu☺️