Özelde Kayseri memorial de doğum yaptım.
Nedeni ise size bu anketi yapma gereği duyduran şey.
şehir hastaneleri temiz bakımlı odaları büyük vs olabilir fakat o gün kim nöbetçi ise hangi doktor ebe varsa o giriyor doğuma ve ister çatla ister patla bir şekilde normal doğurtuyor bizzat bana anlatılanlar bu şekilde.
özelde ise öncelik konfor muhatabın belli süreç belli önü belli sonu belli en basiti şunu söyleyeyim gece hastane bomboş her odada anne bebek ve refakatçi var sezaryenliyim (isteğe bağlı) ve ara ara yürüyüş yapıyorum baktım odanın birinde anne ağlıyor hemşireler ilgileniyor bebeğin boğazına mama kaçmış ve tekrarlıyormuş nefes alamamış galiba hemşireler müdahale etse de kadın ortalığı yıktı çocuk doktoru gelecek bu bebekte birşey var boğazı sorunlu vs die ve dediği oldu gecenin bir vakti doktor geldi getirtildi bunun için bile değer özel hastane.