tugbahy6 bende bebek kaşıklarımız çok var abladan kalmıştı ama püre kaşığı alucam (özelliği ortası delik kaşık bebek kaşığı tutup püreye sokunca yemek düşmüyor kaşıkta kalıyor rahatlıkla agzına götürüyor) e bebeğin Şubat indirimleri var her yıl bu yılda yıne yapmışlar. Hergun bir bölüm ürün indirimde ek gıda için beslenme günleri indirim gununde alucam inşaallah.
Püre kaşığı
Önlük
Cam rende var
Suluk babay plus
Tabak ne alocam hiç bilemiyorum şuan ilk kızımda evdekıleri kullanmıştım hep.
İki tane minik boy çelik tencere alocam çok lazım oluyor çorba vs için buyuklerde zor oluyor.
Birde e bebegın Hamm marka eriştelerinden ve bebek tarhanasından alıp deneyecegım.
Son olarak en minik boy mama kvanozu alucam onuda markette meyve puresi satıyorlar ondan alıp içlerini boşaltıp yogurt mayalıyorum birde dışarı çıkarken irmikli sebze püresi yapıp içine koyuyorum iyi oluyor
Aaaa birde son olarak baby plus çelik termos alıcagım inşaallah. Yemek koymak için dışarı çıkarken.