Biz tam 6.ayda başladık bebeğimin kilo alımı iyiydi ve sadece emiyordu 6.aydan önce başlanabilir ama bebek sadece mama ile besleniyorsa. Bebek için yulaf ezmesi,bebek irmiği, keçiboynuzu unu, üzüm pekmezi,bebe bisküvisi,hurma özü,muhallebi karışımı almıştım fikir olsun diye yazıyorum ☺️ cam rende,bebek için ayrı bir tencere,porselen mama kasesi aldım. Yoğurdumu komşumdan mayalık yoğurt alıp yapıyorum tozla yapmayı denedim ama tutmadı pastörize sütle yapayım dedim o da olmadı yoğurt için küçük kaseler aldım 1-2 hafta gidiyor bu şekilde ☺️ merak ettiğin birşey olursa seve seve yardımcı olurum