busraselina merhabalar oglum 8 aylik. Bizim soyle oldu: Buhar pisiricisi cok gereksiz geldi bana debemwk icin arkadasiminkini kullandim bi sure sonunda almanin gereksiz olacagina kanaat getirdim, tencerede tel suzgecle yapiyorum yapacaksam. Cam rendeyi bile cok az kullandim. Yiyecekleri biraz puturlu olsun istedigim icin normal rendenin kucuk tarafini kullaniyorum. Hemen hemen her seyi silikon aldim. Oioi alti ustu silikon satior cok pahali muadillerini tercih edin derim. Oglum sdc meme emdigi icin biberon ve cesit cesit aldigim hicbir alistirma bardagini kullanamiyo. Sadece silikon bardakla biz icirebiliyoruz. Kucuk tencereler hayat kurtariyo, kesinlikle alinmali. Silikon kasik kullaniyorum ve cok derin olmamasina dikkat edin, bebek icindekini alamiyor eger kasik derin olursa. Alta sermelik kagitlardan aldim e bebekten cok memnunum, 2-3 kez kullaniyorum. Makinede yikansbilir silikon ve kumas onlukler muhakkak ve bolbol alinmali. Vakumlu kase aldim ama cok derin oldugu icin pek kullanamiyoruz o yuzden siz derin olanlarindan almayin derim. File aldim yine ama ogluma cok agir geldi sapi, o yuzden hafif olmasina dikkst edin. Benimki fileden pek hoslanmiyo kendi yemek istiyo o yuzden bir tane denemelik alin derim. yogurt ixin ozel makine vs.almayin bence, firinda gayet guzel oluyor. Ama eksi maya degil de tatli maya ile bebeklerin daha cok hosuna gidebilir gibi geliyor bana. Sanirim simdilik bu kadar😊😊