Deletedmom5284 Tortilla_ evet kızım için kullanıyorum bende yoksa ayçiçek yağından başka bir yağ kullanamam midem bulanıyor 😂
Balarisi_melisEla Tortilla_ Sanirim 17 aralıktı migrostan 7 lt yag almistim suan hic acilmamis 2 lt ve 500 ml kadar daha var
HonKiPonKiDoNiNo Tortilla_ Gun asiri yemek yapiyorum, enaz 2 cesit.. H.sonlari disarda yemessek veya eve soylemezsek eger kizartma turleri yapiyorum o yuzden cok tuketiyorum.. Birde yagi 2 sefer kullanmiyorum kizartmadan sonra dokuyorum hemen.
Tortilla_ HonKiPonKiDoNiNo Bende kızartma yağsını 2 defa kullanırım 1 hafta içinde. Sonra zaten kokusu tadı bi değişik oluyor. Bende 2 çeşit yapsam daha çok gidecek demekki
Sulegorkem Tortilla_ 1 lt 1 ay gidiyor hemen hemen ama ben sıvıyağdan çok tereyağı kullanıyorum sıvıyağını hamur işi kızartma bunlarda kullanıyorum
Senosunuz Tortilla_ Yaptığım yemeğe göre değişir çok fazla kızartma, pişi, hamur işi balık vs yaparım 1 kg bazen 10 gün bazen daha az gidiyor 🙄
Tortilla_ Senosunuz Kızartmaya yağ çok gidiyor. Bide ben bol yağda yapıyorum. Eşim çok seçici altın sarısı olsun der yumuşak. Yemeklere bazen çok aşırı döküyor gibiyim
Vortex Tortilla_ ben genelde zeytinyağı kullanıyorum yemeklere. Kek pasta börek yapacaksam aycicek kullanıyorum. Kızartma türevi olursa aycicek kullanıyorum. Zeytinyagı yapıyoz cünküm🤭
Tortilla_ Vortex Zeytinyağı olsa daha iyi ama yapan eden yok satın alsan ayçiçek yağının 2 katı olmuş. Kızıma ve salata içinde zeytinyağı kullanıyorum bende
Gari_de_Gari_45 Tortilla_ ben çok kullanırım 5 kg yağ bir ay gitmez belkide.Patates falan çok kızartırım kahvaltıya seviyor çocuklar.Mesela kahvaltıya salça,domates,lor.vs vs hepsinin içine yağ koyarım banılır diye 🤦♀️
Tortilla_ Gari_de_Gari_45 Ayyy her ay başı yağ alıyorsun o zaman 😕Ayy bu zamanda Allah yardımcın(ımız) olsun. 5 lt bana 2-2,5 ay gidiyor
Mom54554 Tortilla_ sadece 2 kişilik yemek yaptığım için 1 ay yetecektir bence, ama biz bir yağ alınca 10litrelikten alıyoruz , o bize baya baya yetiyor
Sulegorkem Tortilla_ bizde sıvı yağlı yemek yiyemiyoruz kızarmayı bile tek diye geçen tefalin firitözünde yapıyorum ben