Tortilla_ Senosunuz Kızartmaya yağ çok gidiyor. Bide ben bol yağda yapıyorum. Eşim çok seçici altın sarısı olsun der yumuşak. Yemeklere bazen çok aşırı döküyor gibiyim
Tortilla_ Vortex Zeytinyağı olsa daha iyi ama yapan eden yok satın alsan ayçiçek yağının 2 katı olmuş. Kızıma ve salata içinde zeytinyağı kullanıyorum bende
Tortilla_ Gari_de_Gari_45 Ayyy her ay başı yağ alıyorsun o zaman 😕Ayy bu zamanda Allah yardımcın(ımız) olsun. 5 lt bana 2-2,5 ay gidiyor
Gari_de_Gari_45 Tortilla_ Vallahi söylemesi ayıp.Almıyorız belki de onun için bu kadar rahat davranıyorumdur.Eşim zeytinci benim kendi üretiyor,zeytini,zeytinyağını
birtutamsac Tortilla_ bende gurbetteyim ama eşimle kendimize yapıyorum arada bi komşularla görüşüyoz 😇
Sulegorkem Tortilla_ bizde sıvı yağlı yemek yiyemiyoruz kızarmayı bile tek diye geçen tefalin firitözünde yapıyorum ben
Irmakprensesinannesi Tortilla_ ben ayçiçek yağı çok nadir kullanırım o yüzden 5 lt yag 3 4 ay gider genelde zeytinyağı zeytinyağı tereyag kullaniyrm
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tortilla_ 5 lt yağ 2 ay bazen daha fazla gidiyor. O ay kek poğaça çok yaptıysam 1,5 ay da gidebiliyor. Başka yağ kullanmıyorum ama ben.