Ssssraa Bence 1. Çok kaba duruyor ya insanın boyunu kesiyor kısacık gösteriyor bilmiyorum ben kimseye yakıştırmıyorum bu modelleri.
balyanakannesiiiii Ssssraa yaa bende son zamanlarda herkeste 2 deki elbiseden görüyorum kararsız kalmştım
balyanakannesiiiii Vanilya farklı bir rengi varsa da güzel olur dimi bana bu renk gitmez gibi beyaz tenliyim
balyanakannesiiiii Ates_mami 1 numaradaki gibi bi tarzda elbise alcam galiba çoğunluk gibi ama rengi olmaz bana
Vanilya balyanakannesiiiii Ay ben onu çok beğendim. Kapalı değilim ama çok beğendiğim elbiseler var kapalı giyimde günlükte gece içinde vs.