AytenMina balyanakannesiiiii ay ikiside cok şık bence cok zarif modeller ama sanırım ben olsam 2. Yi tercih ederdim.
benaslindayohum balyanakannesiiiii benim gozumde 1de kaldi acikcasi baska renk olursa hele guzel olur 2 cok agir durmuyor mu ya benim ruhum genc herhalde 😁
balyanakannesiiiii BarlasMomm bu modelleri tarzı anlamanız için attım bu elbiseyi almıycam yoksa teşekkür ederim
AytenMina balyanakannesiiiii aa yok bence kesinlikle agır degıl cok zarif rengi de yaz için uygun bence neden agır olsun tesettürlüler için çok güzel bir alternatif
Fdme balyanakannesiiiii bende tesetturluyum yasimizda ayni😀Yaz icinde tabikide uygun kesinlikle bunu al
benaslindayohum balyanakannesiiiii niye gitmesin 24 cok mu yasliymis cıvıl cıvıl olursun iste 🤗 ayrica attgin yeşil mukkemml 👌
balyanakannesiiiii AytenMina hımmm bende bu eengi seviyorum beyaz tenli oldugum için alırsam bu renk alırım gibi bide akşam olcak düğün