balyanakannesiiiii https://imgyukle.com/i/oZA1Jx https://imgyukle.com/i/oZAKX6 kızkardeşimin düğünü var yaza ama ben elbise konusunda kararsız kaldım bu elbiseler olmuycak ama bu iki model arasında kaldım yani hangi tarz daha iyi olur yaz için ☺️
balyanakannesiiiii Birkucukeylulmeselesi yaz için abartı olmaz dimi ya bende bu modeli beğeniyorum da
Birkucukeylulmeselesi balyanakannesiiiii sanmıyorum sonuçta bir gün olacak en güzel en özel gün ben kendimce düşündüm yani 24 yaşındayım kardeşim evlense 2. Yi seçerdim birinci yıllaaardır moda ben ikinciyi seçerdim
balyanakannesiiiii ElaZeyAras yaa bende çok kararsız kaldım aslında bu modeli öylesine attim bu tarz düşündüm ama
efuchan balyanakannesiiiii yaşınızı bilmiyorum ama 1 numara daha hoş 2. Daha orta yaş için uygun gibi
Mommysharkdoodoodoodoo balyanakannesiiiii ben 2.yi çok beğendim. Ama tesettür modasından anlamıyorum. Açık biri olarak çok beğendim ilki daha çok eltinin düğününe giyilir gibi. İkinci baya ben ablasıyım kenara çekilin diyor
minikyavrumm balyanakannesiiiii 2. Elbise daha ağır duruyo benim de kuzenimin düğünü var bende zayıflamaya calisyorum
BarlasMomm balyanakannesiiiii 1. Elbise cok hos ama baska rengi tercih edilebilir. 2. Elbise bence cok ağır güzel ama hem rengi yaz icin cok koyu hemde yasiniza gider mi bilmiyorum kac yasindasiniz
balyanakannesiiiii BarlasMomm bu modelleri tarzı anlamanız için attım bu elbiseyi almıycam yoksa teşekkür ederim