benaslindayohum balyanakannesiiiii niye gitmesin 24 cok mu yasliymis cıvıl cıvıl olursun iste 🤗 ayrica attgin yeşil mukkemml 👌
Bircicekkiz balyanakannesiiiii ikinciyi abimin düğünü için düşünmüştüm bende çok hoşuma gitmişti bence 2 😌
Bircicekkiz balyanakannesiiiii bana biraz kardeş dügünü için basit geldi o model ama tarz meselesi tabi ikisini de üzerinde görme ihtimalin olsaydı daha iyi olurdu senin için 😌
Birkucukeylulmeselesi balyanakannesiiiii sanmıyorum sonuçta bir gün olacak en güzel en özel gün ben kendimce düşündüm yani 24 yaşındayım kardeşim evlense 2. Yi seçerdim birinci yıllaaardır moda ben ikinciyi seçerdim
Birkucukeylulmeselesi balyanakannesiiiii https://ty.gl/95yg4b02o4 ben bu modelide çok beğeniyorum fikir olsun isterseniz https://www.google.com.tr/shopping/product/12310606396865721099?q=tesettür+elbise+abiye&client=safari&hl=tr-tr&biw=552&bih=829&tbs=vw:g&sxsrf=APq-WBu6kxxfJaLt69ZpAEnhWURs2yDbuA:1643896702467&prds=eto:16513554583834806963_0,cdl:1,prmr:1,cs:1 Birde ikincinin benzeri bu daha iyi sanki boy açısından uzunsanız
balyanakannesiiiii Birkucukeylulmeselesi teşekkür ederm tavsiyeniz için bunlarda çok hoş özellkle siyahlı hoşmuş ama benim tarzım değil 🥰
balyanakannesiiiii Bircicekkiz doğrudur ben biraz daha bakınıyım bu elbiseyi almasam bile bu tarz alırım gibi küçük yerde yaşıyor kardeşim düğününde aşırı abartılı olmaz gibi kimse bizim oralarda fazla şaşalı giyinmez pek kimse ☺️
Bebegiminannesi balyanakannesiiiii ben pek beğenmedim yaz için daha cıvıl cıvıl hafif elbiseler daha güzel olur