aybikreis bence iPhone kullanan bir insan bir daha iphone den başka hiç bir telefonu kullanmak istemez yani ben kendi adıma konuşayım iPhone 6 kullanıyorum ve artık iyice kasar oldu ama eşim bugün yeni bir telefon adı değişelim istersen dedi asla dedim açılmayacak noktaya gelene kadar iPhone la devam