Cansinsen bayankitapkurdu aynn ben ilk tlfonum iphone4s şuan elimdeki 13🤗 asla vazgeçemem başkasını kullanamıyorum 😊
kutgun aybikreis soru primadan sonra hangisini kullanabilirim tarzında olmuş 😂 yok canım bir üst modeli seni tatmin edebilir ancak