Iphone 8 kullanıyorum. Bu Allahın bana dert diye verdiği şarj sorunundan 02.02.2022de artık illallah gelmiştir. Bana şarj kablosuyla düşmanmışız gibi yaşamayacağım kamerası güzel çok da pahalı olmayan ıphonedan sonra bu ne ak demeyeceğim telefon önerir misiniz bacılar