Diloo Ilk cocuk 300 ptt sen cekiyirsun sut parasida 180 tl onuda baba adina yatiyir sut parasini dogum yaptigim hastaneye soyluyorum onlar bildiriyor sonra hesaba yatiyir 30 gun icinde mesaj geliyor bize 20 gunde yatmisdi
Denizmila01 Tazeanne53 canisi PTT ara direk yatmıştır paran çoktan bende de öyle yazıyordu aradı PTT yi çoktan yatmış dediler gittim cektim bende hemen
Tosuntugce Tazeanne53 Benimde ödeme Aşamasında diyordu PTT ye gittim verdiler hemen e devlete giriyorum hala ödeme aşamasında diyor ama aldım parayı 🤷🏻♀️
Fatma06 Tazeanne53 odeme asamasinda ise ptt alabilirsin suan bendede o sekildeydi pzts gunu cektim canim
Minikprensannesi Tazeanne53 ödeme aşamasında yazdıgına ne bakıyon sen ytmıştır o git ğtt den çek ben ödeme aşamasında yazıyordu parayı cektım yedim sonra ödendi yazdı 😂😂😂
eylulb Zehrasel doğum parası için aile ve sosyal politikalara, süt parası için 170i arayıp başvurabilirsiniz.
Leyla-Uzay Tazeanne53 ptt ye yatip ta unutulan alinmayan paraniz 5 yil botunca adiniza odeme var olarak gorunur zaten.