Tazeanne53 aslinda yatıyor ama basvurucaksiniz sonra e devletten gecis yapiliyomus direk karta gitsin diye ama ugrastirici bilmeyince zor yani ptt den almak pratik bence bide hanimlar ben hic basvurmadan gittim ptt ye siz degil Eşiniz alabiliyor dedi süt parasını aklinizda olsun imzasi gerekiyomus