Duce28 Tazeanne53 Merhaba o yatmistir . Ben parayi aldim bitirdim hala odeme asamasinda yaziyordu ptt 'ye kendi bankanizi tanimlarsaniz kartiniza yatardi . Arayin ogrenin ama mutlaka yatmistir .
Denizmila01 Tazeanne53 canisi PTT ara direk yatmıştır paran çoktan bende de öyle yazıyordu aradı PTT yi çoktan yatmış dediler gittim cektim bende hemen
Cakiremine931 BMA süt parası için başvuru ypılıyormu bn doğum parasını aldım ama süt parası henüz görünmüyor
eylulb Zehrasel doğum parası için aile ve sosyal politikalara, süt parası için 170i arayıp başvurabilirsiniz.
Fatma06 Tazeanne53 odeme asamasinda ise ptt alabilirsin suan bendede o sekildeydi pzts gunu cektim canim
Leyla-Uzay Tazeanne53 ptt ye yatip ta unutulan alinmayan paraniz 5 yil botunca adiniza odeme var olarak gorunur zaten.
Tazeanne53 Minikprensannesi sık sık kontrol ediyorum hala ödeme aşamasında diyor🤦♀️ Sgk’yı aramam gerekiyor😬
ilknurryasa Goksinn bende e devletteb baktıgımda ödeme aşamasında yazıyordu ptt ye gittiğimde yatmıştı
Tosuntugce Tazeanne53 Benimde ödeme Aşamasında diyordu PTT ye gittim verdiler hemen e devlete giriyorum hala ödeme aşamasında diyor ama aldım parayı 🤷🏻♀️
Minikprensannesi Tazeanne53 ödeme aşamasında yazdıgına ne bakıyon sen ytmıştır o git ğtt den çek ben ödeme aşamasında yazıyordu parayı cektım yedim sonra ödendi yazdı 😂😂😂
BMA Cakiremine931 evet 2 gun once esimle sgk ya gittik 2 hafta sonra yatirilcak dedi dogum parasi icinde bugun yada yarin basvurucam
Tazeanne53 Duce28 merhaba. Banka kartım tanımlı ama takip etti öyle bir para yatmadı hiç. Allah Allah. Mobil bankadan da sık sık bakıyorum aslında.
gncdmr Tazeanne53 banka kartına yatmıyor çocuk parası ptt ye yatıyor emzirme ve analık banka kartına yatıyor
gncdmr Kumsallina emzirme yani 180₺ olan banka hesabınıza yatıyor 30 gün içinde.Çocuk parası ptt ye yatıyor o da ortalama 1 ay içinde