CatBoy Evet canım çabuk adapte oldu annemin sayesinde öncesinde çok gösterdi tuvalete oturttu çiş kaka konusunda çok bilinçli ben eğitim adı altında yeni başladım çok erteledim aslında öncede öğrenebilirdi neyse geç olsunda güç olmasın dedik artık 😊 bugün 2. Günümüz bi kere kaçırdı sadece altına yarım saatte bir götürüyorum yapıyor tuvalete demek ki tutuyor kız kardeşimde burda abla demek ki tutuyor tuvalette yapıyor diyor 😁 Gece sıkıntı gece su içiyor bi kere uyanıp yatarken içtiği sütü 2 saat öncesine çekeceğim yatarken çişini yaptırıp yatırırım artık bakalım nolacak♥️
Çok teşekkür ederim sizede✨